مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-01سياسي

برگزاری مسابقه قرآنی طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)


طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) مسابقه ای است که برای ویژه نوجوانان طراحی شده و از طریق مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی درحال اجرا است.

- در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، پیرامون مسابقه ویژه نوجوانان طرح ملی شباب الرضا بیان کرد: مسئله خدمت به حریم رضوی، از دیرباز جزو آرزوهای همه ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام بوده و هست؛ اما محدودیت حضور مستقیم در محدوده بارگاه منور رضوی همیشه مانع از اجابت این خواسته ها بوده است.

حجت الاسلام سید مسعود میریان گفت: رویکرد خدمت رسانی در حوزه  آستان ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مبنی بر توسعه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم(در طرحی تحت عنوان خادمیاری) زمینه ای را برای طراحی و اجرای فعالیت هایی باهدف نیل به خواسته خدمت به امام رضا(ع) در پهنه ای فراتر از محدوده حرم رضوی فراهم کرده است.

وی افزود: بر اساس این رویکرد دوره نوجوانی به عنوان مقطعی حساس که هویت یابی انسان در آن تحقق پیدا می کند، باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

کانون خادمیاران قرآنی تأمین کننده فرصتی برای نوجوان شیعه در سطح ملی و بین المللی است که می تواند تأثیر مطلوبی در هویت یابی نوجوانان شیعه در مسیر تربیتی مطلوب داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه قرآنی طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)

برگزاری مسابقه قرآنی طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)