مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-01اقتصادي

اولین گواهینامه های حرفه ای کسب و کارهای فضای مجازی در کردستان صادر شد


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از صدور2 فقره گواهینامه حرفه ای کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی برای اولین بار در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از صدور2 فقره گواهینامه حرفه ای کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی برای اولین بار در استان خبر داد.

آرمان وطن دوست امروز یکشنبه در خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این مجوزها برای اولین بار در استان کردستان و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان و تبلیغات و بازاریابی در زمینه های مختلف گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه برای متقاضیان صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان عنوان کرد: این متقاضیان سایت های خود را برای فعالیت در فضای مجازی ارائه نموده که محتوای سایت های معرفی شده توسط آن ها بررسی شده و تحت نظارت این معاونت بوده و پس از تایید توسط کارشناسان مربوطه، گواهینامه برای آن ها صادر شده است.

وی بازاریابی گسترده و تخصصی و جذب گردشگران ورودی از منطقه اقلیم کردستان عراق به عنوان بازار هدف گردشگری خارجی را از دیگر اهداف مهم راه اندازی این سایت ها عنوان کرد و ادامه داد: این گواهینامه ها برای فعالیت 2 سایت با مدیریت دانا حیدری در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گواهینامه های حرفه ای کسب و کارهای فضای مجازی در کردستان صادر شد

اولین گواهینامه های حرفه ای کسب و کارهای فضای مجازی در کردستان صادر شد