مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-01اقتصادي

صرفه جویی 29 درصدی مصرف برق و 23 درصدی مصرف آب در حرم مطهر رضوی


در راستای اجرای امریه تولیت آستان قدس رضوی برای اجرای سیاست ها و تدابیر صرفه جویی انرژی در مجموعه حرم مطهر رضوی، هم اکنون در مقایسه با سال های گذشته 29 درصد صرفه جویی در مصرف برق و 23 درصد صرفه جویی در مصرف آب محقق شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی در راستای اجرای امریه تولیت آستان قدس رضوی برای اجرای سیاست ها و تدابیر صرفه جویی انرژی در مجموعه حرم مطهر رضوی، هم اکنون در مقایسه با سال های گذشته 29 درصد صرفه جویی در مصرف برق و 23 درصد صرفه جویی در مصرف آب محقق شده است.

رییس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: با توجه به لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه نیاز کشور به صرفه جویی در مصرف برق و همچنین در راستای اجرای امریه و تاکید تولیت آستان قدس رضوی، علاوه بر همراهی با مصوبات دولت نسبت به کاهش ساعت کاری کارکنان آستان قدس رضوی، سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر نیز اقدماتی را در دستور کار خود قرار داده است.

مهندس محمد کاظم ملازم الحسینی افزود: این سازمان در چند مرحله دستورالعمل هایی مبنی بر صرفه جویی انرژی را به کارکنان و خادمان حرم مطهر ابلاغ کرده است، همچنین با آموزش مستقیم به آن ها، گام‎های موثری در این راستا برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 29 درصدی مصرف برق و 23 درصدی مصرف آب در حرم مطهر رضوی

صرفه جویی 29 درصدی مصرف برق و 23 درصدی مصرف آب در حرم مطهر رضوی