مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-01سياسي

اولین بیمارستان ویژه کرونا در مشهد افتتاح می شود


استاندار خراسان رضوی با اعلام این خبر که دو بیمارستان در سطح استان آماده افتتاح هستند، گفت: بیمارستان 200 تختخوابی امداد و نجات شهر مشهد به عنوان اولین بیمارستان ویژه کرونا و بیمارستان تربت حیدریه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در نشست خبری که با موضوع کرونا در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 13 شهرستان استان در وضعیت قرمز، 10 شهرستان نارنجی و 10 شهرستان هم اکنون زرد هستند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیک پنجم کرونا در استان شروع است، افزود: این پیک در هفته اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته و شاید در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: در بخش مراقبت های ویژه حدود 400 بیمار داریم که بدحال هستند، همچنین در بحث فوتی ها این روند طی روزهای اخیر افزایش داشته است و بعضا 30 نفر در روزهای اخیر آمار فوتی های ما بوده است.

معتمدیان با بیان اینکه تا امروز نزدیک 920 هزار دوز واکسن در کل استان تزریق شده است، عنوان کرد: در شهر مشهد به غیر از 20 مرکز خدمات درمانی، 14 مرکز تجمیعی هم راه اندازی کردیم که بحث واکسیناسیون را انجام می دهند و در تلاش هستیم این مراکز را به 22 مرکز افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بیمارستان ویژه کرونا در مشهد افتتاح می شود

اولین بیمارستان ویژه کرونا در مشهد افتتاح می شود