مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-01سياسي

سخنی با طراحان طرح صیانت


آیا تجربه ی 4 دهه گذشته به شما نشان نداده است که هر سیاست محدودکننده ای لاجرم محکوم به شکست بوده و مردم-از جمله خودتان و نزدیکانتان- از راههای دیگر آن محدودیت ها را دور می زنید؟ چرا برای رفع فیلتر تلگرام و نیز سایت هایی که مردم عملا به آنها دسترسی دارند .

- پایگاه خبری جماران: طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی را می توان یکی مصادیق میل به تمامیت خواهی و درازتر کردن دست دولت در زندگی خصوصی و عمومی مردم دانست.

در جای جای این طرح لفظ ساماندهی به چشم می خورد، محوریت مرزبانی دیجیتال و دفاع سایبری از کشور و جلوگیری از بهره برداری غیرمجاز از داده های مجازی در درگاه های ورود و خروج پهنای باند کشور را به ستاد کل نیروهای مسلح داده است، شورایی را برای ساماندهی و نظارت پیشنهاد داده که عمده ی اعضای آن نهادهای نظامی و انتظامی و امنیتی هستند، برای واردات ابزارهای الکترونیک قانون نویسی های جزیی و دقیق کرده است و.

.

طراحان محترم! آیا لفظی به نام جریان آزاد اطلاعات تاکنون به گوشتان خورده است؟! آیا التفات دارید که آزادی یک مبناست و برای هر قید و تبصره بر آن، باید دلیل اقامه شود؟ در حالی که هرکس این طرح را بخواند فکر می کند اولویت با بگیر و ببند و نظارت است! این طرح با پیش زمینه ی ذهنی جنگ و درگیری دائم با جهان نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با طراحان طرح صیانت

سخنی با طراحان طرح صیانت