مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-01سياسي

تصویب اعتبار ساخت بیمارستان پیشوا/قطار شهری بهره برداری می شود


نماینده دشت ورامین در مجلس از تصویب 700 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان پیشوا خبر داد و گفت: قطار شهری تهران به ورامین و پیشوا تا پایان سال بهره برداری می شود.

- ، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در جریان بازدید از بیمارستان نیمه تمام پیشوا که با حضور امینی رییس شبکه بهداشت و درمان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 700 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان پیشوا، در مجلس تصویب شده است.

نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیگیری های یک سال اخیر در مجلس شورای اسلامی، موفق شدیم، بودجه مستقل و ردیف مخصوص در بودجه سال 1400 برای احداث بیمارستان پیشوا، تصویب کنیم.

نماینده شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، با اعلام رسمی این خبر، افزود: از جمله دست آوردهای سفر اخیر رییس مجلس به دیار پانزده خرداد، تصویب بودجه برای احداث بیمارستان پیشوا و تصویب بودجه ی یم هزار میلیارد ریالی برای تکمیل و بهره برداری از قطار شهری تهران به قرچک، ورامین و پیشوا می باشد.

نوش آبادی اظهار امیدواری کرد با پیش بینی اعتبار 800 میلیاردی (جمعاً هزار و پانصد میلیارد ریال) سال آینده برای بیمارستان پیشوا، این پروژه مهم درمانی، طی دو تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار ساخت بیمارستان پیشوا/قطار شهری بهره برداری می شود

تصویب اعتبار ساخت بیمارستان پیشوا/قطار شهری بهره برداری می شود