مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:552021-08-01پزشكي

مشکل کمبود نیروی پرستار در قشم به زودی مرتفع خواهد شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان قشم ازپیگیری جهت رفع کمبود کادر پرستاری در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) این شهرستان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال اوضاع حاد کرونا در قشم و افزایش شدید شمار موارد فوتی در این جزیره، حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با سفر به جزیره قشم  و بازدید از بخش های مختلف بیمارستانی و درمانی این جزیره، آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و نحوه خدمات دهی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

دکتر حسین فرشیدی اظهار کرد: طی هفته های گذشته بیمارستان با 90 تخت در حال ارائه خدمت بود؛ خیز جدید بیماری در این شهرستان موجب شد صد درصد تخت ها اشغال شود و به همت خیرین و منطقه آزاد تعداد تخت های بیمارستان به 130 تخت افزایش یافت.

وی عنوان داشت: در صدد هستیم در کلینیک درمانی شهرستان قشم با تجهیز 20 تخت  سرپایی و پذیرش بیماران بخشی از بار مراجعات به بیمارستان قشم کم کنیم.

فرماندار شهرستان قشم گفت: مهمترین مشکل و نگرانی در بحث کووید تامین پرستار است که مطالبه جدی مردم را به همراه دارد.

علیرضا نصری در حاشیه برگزاری ستاد مدیریت کرونا در قشم، افزود: در چند روز گذشته شرایط شهرستان قشم به وضعیت حادی رسیده است و آمارها نشان دهنده وضعیت فوق حاد از لحاظ شیوع کرونا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود نیروی پرستار در قشم به زودی مرتفع خواهد شد

مشکل کمبود نیروی پرستار در قشم به زودی مرتفع خواهد شد