مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:402021-08-01سياسي

هیأت باید هدف عاشورا زنده نگه دارد


هیأت باید پنج شاخصه داشته باشد؛ اول هدف ابا عبدالله را از قیام بداند، دوم به این هدف ایمان بیاورد، سوم برای این هدف تبلیغ کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی امروز با اعضای شورای هیأت های مذهبی استان قم و اعضای شورای هیأت های ثار الله و رزمندگان اسلام دیدار کرد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تبریک اعیاد گذشته و تسلیت پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سید وسالار شهیدان گفت: هیأت های ما مخلصانه و جهاد گونه در همه عرصه های کمک به مردم و به خصوص عزای امام حسین علیه السلام در صحنه هستند و فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: عده ای با نام اهل بیت(ع) و با شعار امام حسین علیه الاسلام برای دشمن کار می کنند و این مسئولیت شما هیأتی ها را سنگین تر می کند.

سعیدی در توصیف هیأت ها و عزاداری هدفمند مطرح کرد: هدف از این توصیف ها روشن شدن گفت: هیأت باید پنج شاخصه داشته باشد اول هدف ابا عبدالله را از قیام بداند، دوم به این هدف ایمان بیاورد، سوم برای این هدف تبلیغ کند، چهارم تلاش در حفظ و نگهداری این هدف داشته باشد و پنجم بتواند همانطور که این امانت به دست ما رسیده به نسل آینده منتقل کند.

تولیت حرم مطهر در خصوص نقش مردم و جریان ها در حفظ راه سید الشهدا اظهار کرد: نقش مردم در حفظ و استمرار و ثبات یک نهضت بسیار زیاد است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت باید هدف عاشورا زنده نگه دارد

هیأت باید هدف عاشورا زنده نگه دارد