مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-01اقتصادي

40 استخر برای گاومیش های خوزستان احداث شد


مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان از احداث 40 استخر آبتنی برای گاومیش های دامداران خوزستانی با همکاری جهاد کشاورزی و ارگان های مربوط به آب در استان خبر داد.

- ، قاسم موسوی بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست با سمن های جنوب و جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: در استان خوزستان 20 هزار گاومیش وجود دارد و این استان رتبه نخست را از نظر پرورش گاومیش دارد که در جریان تنش آبی اخیر جهاد کشاورزی با همکاری سازمان آب و برق و آبفا اقدام به احداث 40 استخر در کنار کانال های آب کرده است تا نیاز آبی این دام ها رفع شود.

وی ادامه داد: همچنین 50 میلیارد تومان برای خسارت دامداران خوزستانی در نظر گرفته شده است و توزیع نهادهای دامی بدون محدودیت و روند اداری از دیگر کمک های دولت برای جبران خسارت به دامداران خوزستانی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان به دیگر اقدامات دولت برای جبران خسارت های ناشی از تنش آبی در خوزستان اشاره کرد و گفت: امسال یک هزار و 150 میلیارد تومان برای جبران خسارت کشاورزی از دولت برای کشاورزان خوزستانی تخصیص یافته که بخشی از آن وارد استان شده است.

وی، تنش آبی خوزستان را مایه ناراحتی دانست و بیان کرد: تنش آبی اخیر ثابت کرد در استانی که مرکز نگهداری آب شیرین است ؛ همچنین بیشترین آب شیرین در پشت سدهای استان خوزستان است اما با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 استخر برای گاومیش های خوزستان احداث شد

40 استخر برای گاومیش های خوزستان احداث شد