مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-01سياسي

اقتدار دریایی ایران محصول مدیریت جهادی است


معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مدیریت جهادی گفت: توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی کشور در چند سال گذشته، - به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم افتتاح ساختمان یاس فاطمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش با طرح این مسئله که تفاوت مدیریت با مدیریت جهادی در چیست، اظهار داشت: تفاوت عمده مدیریت با مدیریت جهادی در این است که در مدیریت جهادی، عزم راسخ، هدف گذاری، دقت عمل، جدیت، تلاش و پشتکار با هم تجمیع شده است و نتیجه چنین مدیریتی، مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر احیای روحیه مبتنی بر مدیریت جهادی در سطح کشور تأکید کرده اند، گفت: اگر بخواهیم در این حوزه مصداقی بیاوریم، می توانیم به توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی در چند سال گذشته اشاره کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی بر مبنای تدبیر، انگیزه و همت مضاعف شکل می گیرد، افزود: ما سواحل مکران را در شرایطی توسعه دادیم که بسیاری از مسائل، از قبل برای این منطقه پیش بینی نشده بود.

امیر سیاری ادامه داد: قطعاً عزم راسخ، جدیت، خواستن، تدبیر کردن و تلاش مضاعف عزیزان ما در ارتش سبب ساخته شدن این پروژه در کمترین زمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار دریایی ایران محصول مدیریت جهادی است

اقتدار دریایی ایران محصول مدیریت جهادی است