مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-01حوادث

پایان آتش سوزی تالاب میانگران ایذه


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه با اشاره به وقوع آتش سوزی در اراضی کشاورزی و تالابی حاشیه تالاب میانگران گفت: پس از ساعت ها تلاش در هوای داغ امروز شعله های آتش خاموش و سرد شد.

- احمد امیری عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به زبانه کشیدن شعله های آتش بر پیکره اراضی حاشیه تالاب میانگران و سرایت آن به بخشی از علوفه خشک این تالاب اظهار کرد: این آتش سوزی ظهر امروز توسط یگان حفاظت محیط زیست ایذه گزارش و نیروهای این اداره جهت مهار و خاموش کردن آن به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از 5 ساعت تلاش مداوم سرانجام شعله ها تحت کنترل و مهارسازی در آمدند افزود: در پی این حادثه علاوه بر پرسنل یگان حفاظت محیط زیست، نیروهای آتش نشانی شهرداری ایذه و تانکر آب رسان اداره آبفا حضور فعال داشته و در خاموش کردن شعله های آتش نقشی اساسی ایفا کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه بیان کرد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید در محل حادثه و گرمای بالای امروز شهرستان ایذه و محل حادثه کار اطفای حریق با سختی مواجه ولی دلیلی ب ای دیت کشیدن از کار نشد و تلاش ها تا خاموش شدن کامل این محل صورت گرفت.

امیری با بیان اینکه هنوز میزان خسارت و حجم دچار حادثه شده برآورد نشده است گفت: عمده دلایل آتش سوزی اراضی تالابی ایذه عوامل انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آتش سوزی تالاب میانگران ایذه

پایان آتش سوزی تالاب میانگران ایذه