مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-01اقتصادي

افزایش 2 برابری حقوق بازنشستگان


مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر گفت: میانگین حقوق پرداختی به بازنشستگان در سال 99 حدود سه میلیون 700 تومان بود که این رقم اکنون به هفت میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.

- ایسنا/بوشهر مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر گفت: میانگین حقوق پرداختی به بازنشستگان در سال 99 حدود سه میلیون 700 تومان بود که این رقم اکنون به هفت میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.

داریوش کشتکار روز یک شنبه به مناسبت روز بازنشستگان در جمع خبرنگاران بیان کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین کارهایی است که این دولت انجام داده است.

وی با اشاره به قرارگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان طبق در برنامه ششم توسعه، افزود: به تازگی برای اینکه قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان دائمی شود لایحه تصویب و به مجلس تحویل داده شده است امید می رود نمایندگان در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای سال 99 تاکنون حقوق بازنشستگان نزدیک به 2برابر افزایش داشته است، تصریح کرد: میانگین حقوق پرداختی به بازنشستگان در سال 99 حدود سه میلیون 700 تومان بود که این رقم اکنون به هفت میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری حقوق بازنشستگان

افزایش 2 برابری حقوق بازنشستگان