مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:002021-08-01اقتصادي

آزادراه اصفهان-شیراز تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه تا چند ماه آینده آزادراه اصفهان-شیراز به بهره برداری می رسد، گفت: 70 درصد سرمایه گذاری در حدود 63 کیلومتر از آزادراه شرق اصفهان از محل صندوق بازنشستگی کشوری است که با وجود شرایط سخت کشور .

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه تا چند ماه آینده آزادراه اصفهان-شیراز به بهره برداری می رسد، گفت: 70 درصد سرمایه گذاری در حدود 63 کیلومتر از آزادراه شرق اصفهان از محل صندوق بازنشستگی کشوری است که با وجود شرایط سخت کشور و افزایش تورم این کار ادامه یافت.

خیرالله خادمی عصر امروز (یکشنبه-10 مرداد ماه) در مراسم افتتاح بخش پایانی پروژه ملی آزادراه شهید سردار حجازی (کنارگذر شرق اصفهان) حدفاصل پل فرودگاه تا پل نایین، اظهار کرد: این آزادراه یکی از راه های ارتباطی شمال به جنوب کشور است، همچنین در جنوب آن، بلندترین آزادراه کشور یعنی آزادراه اصفهان-شیراز به طول 225 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال آماده سازی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه در هدفگذاری مقرر شد این آزادراه طی چند مرحله به بهره برداری برسد، گفت: سال گذشته بخش اول آن به طول 55 کیلومتر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه اصفهان-شیراز تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد

آزادراه اصفهان-شیراز تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد