مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:502021-08-01سياسي

اعتلای فرهنگ و بصیرت افزایی نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اعتلای فرهنگ جمعی تاثیرپذیرفته از فرهنگ ناب محمدی و فرهنگ انقلاب اسلامی محوری ترین نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن باقری عصر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران تمامی حوزه های حاضر در کشور را تاثیرپذیرفته از چالش های پیش روی فرهنگ دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح فرهنگ جامعه با الگوگیری از فرهنگ ناب محمدی و انقلاب اسلامی در تمام چهار دهه گذشته از مهم ترین وظایف و نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده که اتفاقاً این موضوع رویکرد این نهاد فرهنگی برای ادامه مسیر انقلاب و رسیدن به تعالی ملی است.

وی بصیرت افزایی، امیدآفرینی و دشمن شناسی را از دیگر رویکردهای اساسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان و اضافه کرد: در این برهه از زمان و تاریخ تقویت مولفه هایی در اجتماع به کمک ایران اسلامی آمده و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی را ادامه دار خواهد کرد که تقویت خودباوری، دشمن شناسی و همدلی و همزبانی از اصلی ترین این مولفه ها در کنار تشدید حس مردم نسبت به بصیرت جمعی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین خاطرنشان کرد: هر زمان در هر مقطعی به حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه نیاز بوده این نهاد با تمام قوا در وهله اول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتلای فرهنگ و بصیرت افزایی نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات است

اعتلای فرهنگ و بصیرت افزایی نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات است