مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:502021-08-01پزشكي

تسهیل درمان ناباروری با استفاده از سلول های بنیادی


مدیر گروه مهندسی بافت پژوهشگاه ابن سینا از تسهیل درمان ناباروری زنان مبتلا به نارسایی تخمدان و کاهش ذخیره تخمدان با استفاده از سلول های بنیادی خون قاعدگی خبر داد.

- در نشت خبری سمینار کاربرد سلول های بنیادی در درمان ناباروری مطرح شد؛ تسهیل درمان ناباروری با استفاده از سلول های بنیادی مدیر گروه مهندسی بافت پژوهشگاه ابن سینا از تسهیل درمان ناباروری زنان مبتلا به نارسایی تخمدان و کاهش ذخیره تخمدان با استفاده از سلول های بنیادی خون قاعدگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سمیه کاظم نژاد، جنین شناس، دبیر علمی سمینار کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری در نشست خبری که امروز صبح به صورت مجازی برگزار شد، گفت: هم اکنون حدود 15 تا 20 درصد زوجین با چالش های ناباروری روبرو هستند که با مداخلات درمانی و تکنیک های پیشرفته درمان می شوند اما برخی از افراد حتی با تکرار این روش ها شانس باروری شان زیر 10 درصد است.

دانشیار و مدیر گروه مهندسی بافت پژوهشگاه ابن سینا افزود: سلول درمانی یکی از این فناوری های نوینی است که امروزه برای درمانی بیماری های مختلف مانند سرطان ها، هموفیلی، تالاسمی، ارتوپدی، زیبایی، دیابت، سیروز کبدی، پارکینسون و همچنین نازایی به کار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل درمان ناباروری با استفاده از سلول های بنیادی

تسهیل درمان ناباروری با استفاده از سلول های بنیادی