مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:402021-08-01سياسي

نماینده ای که برجام را آتش زد: دولت رییسی زیر میز مذاکرات نخواهد زد


مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در قالب برجام حرکت می کنیم، البته برجامی که منافع ملت را تامین کند.

هنر آقای رییسی این است که از آن هزینه هایی که رفته است و رسیدی هم بابت آن گرفته نشده است منافع ملت را نقد کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مجتبی ذوالنوری در گفت وگو با عصر ایران در مورد آینده مذاکرات وین گفت: دولت آقای روحانی نتوانست مذاکره را تمام کند اینگونه نبود که نگذارند یا فرصت نداشته باشد، مگر 7سال زمان کمی برای مذاکره بود آیا باید روز آخر کار را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای رییسی و دولت وی اگر بخواهند برجام را اجرایی کنند از دولت روحانی نه تنها چیزی کم ندارد بلکه دارای ظرافت ها، باهوشی های بیشتری است و توانایی شناسایی بزنگاه هایی را دارد که ممکن است در این توافقات منافع ملت آسیب بخورد.

وی ادامه داد: تفاوت دولت آقای رییسی و روحانی این است که دولت آقای روحانی به دنبال توافق به هر قیمتی بود اما دولت آقای رییسی به دنبال توافق خوب است که منافع ملت را تامین کند.

پیش بینی ما این است که دولت آقای رییسی زیر میز مذاکرات نخواهد زد بلکه ما در قالب برجام حرکت می کنیم، البته برجامی که منافع ملت را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ای که برجام را آتش زد: دولت رییسی زیر میز مذاکرات نخواهد زد

نماینده ای که برجام را آتش زد: دولت رییسی زیر میز مذاکرات نخواهد زد