مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:302021-08-01سياسي

ناوگان ملی نسبت به لاینرهای خارجی باید در اولویت باشد


نگاه مجلس و کمیسیون به ناوگان ملی و بخش خصوصی داخلی این است که باید نسبت به لاینرهای خارجی در اولویت قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شرکت کشتیرانی جمهور اسلامی ایران ، کمال علیپور خنکداری با اشاره به عملکرد ناوگان ملی حمل و نقل دریایی کشور در زمینه حمل کالاهای اساسی در دوران تحریم اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از زمان شروع فعالیت خود تاکنون چندین مرتبه از بنادر شمالی و جنوبی کشور بازدید داشته اند و ضمن بررسی تمامی کاستی های موجود در بنادر کشور راهکارها و نکات لازم را به دولت گوشزد کرده اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: حمل و نقل دریایی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پس از بررسی های انجام شده در خصوص امکانات و تجهیزات، بودجه 1400 این بخش نیز در راستای کاهش مشکلات حمل و نقل دریایی، تسریع سرعت تخلیه بار و جلوگیری از دموراژ در بنادر شمالی و جنوبی ترمیم شد.

  وی با بیان اینکه عملکرد ناوگان حمل و نقل دریایی در دوران تحریم مثبت است، یادآور شد: به رغم شرایط سخت تحریم، حمل کالا با ناوگان ملی دریایی به خوبی انجام شده است.

البته ایراداتی هم که مشاهده شد، به این خاطر است که عده ای برای نفع شخصی و سود جویی، کالاها را دیر به کشور رساندند که نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان ملی نسبت به لاینرهای خارجی باید در اولویت باشد

ناوگان ملی نسبت به لاینرهای خارجی باید در اولویت باشد