مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-01سياسي

ماهشهر برای یک هفته باید تعطیل شود


دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر گفت: با توجه به وضعیت بسیار قرمز کرونایی ماهشهر خواستار تعطیلی یک هفته ای این شهرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدلتا در شهرستان محدودیت های بیشتری را اتخاذ کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر افزود: همه مبادی ورودی و خروجی شهرستان باید بسته و تردد ممنوع شود؛ همچنین باید ورود و خروج شهرهای دارای وضعیت نارنجی، قرمز و فوق قرمز به شهرستان ممنوع شود.

وی بیان کرد: شیب بیماری دلتا بسیار تند و افزایشی بوده و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، تجمع ها، دور همی های خانوادگی و برگزاری مراسم عروسی - عزاداری باعث شده تا شهرستان بندر ماهشهر وارد پیک جدید و وضعیت قرمز کرونایی شده است.

دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر ادامه داد: از شهروندان انتظار می رود که کارهای غیرضروری را کاهش داده و حضور در منزل را برای سلامتی خود و خانواده ترجیح دهند؛ همچنین برای درمان غیر اورژانسی به بیمارستان ها مراجعه حضوری نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اصناف گروه شغلی یک فقط به صورت محدود مجاز به فعالیت با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، گفت: اصناف مذکور در صورت رعایت نکردن پروتکل بهداشتی، واحد صنفی مربوطه به لحاظ تخطی در بهداشت عمومی پلمب و به مراجع قضایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهشهر برای یک هفته باید تعطیل شود

ماهشهر برای یک هفته باید تعطیل شود