مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-01سياسي

پیکر امام جمعه موقت سیرجان تشییع شد


پیکر حجت الاسلام «سیدابراهیم فاقعی» امام جمعه موقت سیرجان تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدابراهیم فاقعی فرزند مرحوم سیدعبدالله متولد 1315 در شهربابک استان کرمان و از مبارزین دوران ستمشاهی در سیرجان و شهربابک بود که نقش موثری در پیروزی انقلاب و اتحاد مردم مقابل ظلم و ستم طاغوت داشت.

وی که بارها مورد تهدید ساواک شاهنشاهی در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفت روشنگر انقلاب سال 57 بود که سخنان و اطلاعیه های حضرت امام را در به ثمر رسیدن انقلاب و قیام علیه طاغوت را به گوش مردم این شهرستان می رساند و همراه انقلابیون استان کرمان بود.

حجت الاسلام فاقعی نقش اصلی در اتحاد مردم و جوانان این شهرستان به همراه دیگر انقلابیون همچون شهید نصیری لاری در اتحاد مردم علیه نظام ستم شاهی داشت و در خیلی از جلسات هم به سخنرانی و روشنگری می پرداخت نقش موثری در به ثمر رسیدن انقلاب داشتند.

این روحانی وارسته پس از پیروزی انقلاب به عنوان اولین مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سیرجان و همچنین اولین امام جمعه موقت انتخاب و به خدمات خود ادامه دادند و پس از شروع جنگ تحمیلی نیز نقش موثری در اتحاد مردم و اعزام جوانان به جبهه های حق علیه باطل داشت و خود نیز دارای  دو فرزند جانباز هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر امام جمعه موقت سیرجان تشییع شد

پیکر امام جمعه موقت سیرجان تشییع شد