مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-01سياسي

1200 میلیارد تومان برای بهره برداری از سالن اجلاس اصفهان هزینه شد


برای بهره برداری از فاز اول و بخش هایی از فاز دوم سالن اجلاس سران اصفهان تاکنون یک هزار و 200 میلیارد تومان هزینه شده است.

- ، قدرت الله نوروزی عصر یکشنبه در آیین افتتاح فاز اول و دوم سالن اجلاس و همایش های بین المللی اصفهان که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم امروز و در روزهای آخر کاری این مدیریت یکصدمین افتتاحیه در چهار سال گذشته را با حضور جنابعالی برگزار می کنیم.

وی افزود: جهان شهر اصفهان به عنوان پایتخت تمدن و فرهنگ ایران اسلامی امروز افتخار دارد دستاورد دیگری را به عنوان یک سرمایه ملی و بین المللی افتتاح کند و در خدمت مردم اصفهان قرار دهد.

شهردار اصفهان ادامه داد: پروژه ملی مرکز همایش ها و اجلاس بین المللی از سال 89 و با هدف برگزاری جلسه سران اجلاس طرف تعهد در اصفهان آغاز شد و تلاش شد در مدت زمان کوتاه با پشتیبانی دولت ساخته شود هرچند ساخت آن با موانع راه متوقف شد و از ذهن برنامه ریزان خارج شد.

1,200 میلیارد تومان برای سالن اجلاس سران اصفهان هزینه شد وی تاکید کرد: شهرداری اصفهان با هدف ایجاد یک زیرساخت بین المللی و اختصاص بودجه 1,200 میلیارد تومان این پروژه را تا اتمام فاز اول که شامل تملک، خدمات زیربنایی و روبنایی، محوطه سازی، پیاده راه سازی و ساخت هشت ویلا مخصوص سران کشورها پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 میلیارد تومان برای بهره برداری از سالن اجلاس اصفهان هزینه شد

1200 میلیارد تومان برای بهره برداری از سالن اجلاس اصفهان هزینه شد