مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-01سياسي

استمداد نمکی از رهبر انقلاب در خصوص کرونا


وزیر بهداشت طی نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، ضمن تشریح وضعیت فعلی بیماری کرونا در کشور و تاب آوری نظام سلامت و کادر درمان، نوشت: شاید دو هفته تعطیلی جدی و ایستادگی و بکارگیری نیروهای نظامی و انتظامی و برخورد محکم با شکستن پروتکل ها بتواند تا حدقابل توجهی از چرخش ویروس و بار بیمارستان ها و فشار نفس گیر بر همکاران ما بکاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن نامه دکتر سعید نمکی خطاب به رهبر معظم انقلاب، که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفت، آمده است: حضرت آیت ا.

العظمی خامنه ایمقام معظم رهبری (مدظله العالی) سلام علیکم؛به استحضار می رسد دیروز آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در دولت دوازدهم و امروز آخرین جلسه هیئت محترم دولت برگزار شد و در برزخ دوران انتقال امور اجرایی، ما و همکارانمان در زیر آوار هزاران بیمار و مبتلا به کرونا و در کشاکش موج سهمگین پنجم، روز و شبهای نفس گیر و طاقت فرسایی طی می کنیم و مانده ایم که در این برهوت تنهایی به کدام مرجع پناه بریم تا شاید ماشین تولید بی وقفه بیماری و اعزام تصاعدی بیمار به مراکزی که در این ماه ها تحت فشارند، متوقف شود.

مستحضرید پس از 18 ماه صبوری اعتراض 66 مدیر نظام سلامت طی نامه ای در دو روز گذشته و التماس آنها برای استمداد بیان شد و خود را ناچار دیدیم تا از محضر حضرتعالی استمداد ویژه بطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد نمکی از رهبر انقلاب در خصوص کرونا

استمداد نمکی از رهبر انقلاب در خصوص کرونا