مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-01سياسي

توقف 10 ساله قطار توسعه اقتصادی


رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تا زمانی که دیدگاه های کلان اقتصادی کشور تغییر نکند، نمی توان انتظار داشت بسیاری از مشکلات ساختاری تغییر کند.

- رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تا زمانی که دیدگاه های کلان اقتصادی کشور تغییر نکند، نمی توان انتظار داشت بسیاری از مشکلات ساختاری تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین شافعی که به نمایندگی از بخش خصوصی در طول ماه های گذشته به بررسی مشکلات ساختاری اقتصاد ایران در سال های گذشته پرداخته و از لزوم تغییر نگاه در سطح دولت و سایر نهادهای حاکمیتی می گوید، امروز(یکشنبه) نیز در جلسه اعضای اتاق بازرگانی با مصطفی میرسلیم – نماینده مجلس شورای اسلامی – از لزوم ایجاد تغییرات کلان در اقتصاد کشور سخن گفت.

رییس اتاق بازرگانی ایران خطاب به نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جناب آقای میرسلیم، شما خود به عمق مطالبی که در این نشست عنوان خواهد شد، واقف هستید، اما من در اینجا چند نکته را عنوان می کنم.

خیلی ها شرایط ویژه اقتصادی را که در کشور حاکم است، بی سابقه یا کم سابقه می دانند.

تورم لجام گسیخته ای که آینده بسیار فاجعه باری را نوید می دهد، مسئله محدودیت های حاصل از تحریم ها که در اقتصاد اثرگذار بوده، وضعیت بیکاری و معیشت مردم و گسترش فقر همه باهم شرایط اقتصادی را دشوار و البته استثن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف 10 ساله قطار توسعه اقتصادی

توقف 10 ساله قطار توسعه اقتصادی