مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-01اقتصادي

استاندار گیلان: جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود


استاندار گیلان، بر فرهنگ سازی برای استفاده موتورسیکلت سواران از کلاه ایمنی تاکید کرد و گفت: لازم تست کنترل پلیس راه در محورهای پرخطر، تشدید و جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بر فرهنگ سازی برای استفاده موتورسیکلت سواران از کلاه ایمنی تاکید کرد و گفت: لازم تست کنترل پلیس راه در محورهای پرخطر، تشدید و جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود.

ارسلان زارع در جلسه راهبری وضعیت تصادفات گیلان به کاهش چهار و هشت دهم درصدی میزان تلفات جانی ناشی از تصادفات در محورهای درون و برون شهری سال 99 نسبت به سال 98 اشاره و اظهار کرد: براساس آمار، تلفات درون شهری طی سال جاری نیز هفت و یک دهم درصد کاهش داشته است.

وی گیلان را سومین استان پرتراکم جمعیتی کشور عنوان و با اشاره به تردد بیشتر در استان های شمالی به ویژه طی فصول بهار و تابستان گفت: تعداد مصدومین نیز در سال 99 نسبت به سال قبل تر، 16 و هفت دهم درصد و تلفات جانی طی چهار ماه نخست امسال نیز سه و دو دهم درصد کاهش داشته است.

نماینده عالی دولت در گیلان به کاهش 25 درصدی جان باختگان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد که در ایام پیش رو تا پایان سال نیز شاهد سیر نزولی این شاخص باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود

استاندار گیلان: جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود