مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-01سياسي

ارائه 4 خدمت دیگر صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه 4خدمت دیگر این صندوق در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور خبر داد.

- در ادامه طرح توسعه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت اجرایی شد ارائه 4 خدمت دیگر صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه 4خدمت دیگر این صندوق در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی امروز (یکشنبه) با بیان اینکه ارائه خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت در 3فاز برنامه ریزی شده است، گفت: در مرحله اول تا پایان سال 1399، 5 خدمت شامل چاپ فیش حقوقی، چاپ حکم، صدورگواهی کسر از حقوق ، پاسخ به استعلامات وام ضروری و وام ازدواج و همچنین استعلام بازنشستگان خارج از کشور در دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری قابل ارائه شد.

وی در مرحله دوم که در سه ماهه اول سال 1400 اجرایی شده است به افزودن 4خدمت دیگر اشاره کرد و گفت: هم اکنون خرید بیمه نامه شخص ثالث بیمه ملت، خرید خدمات امدادخودرو ویژه بازنشستگان، افزایش و کاهش افراد تحت تکفل بیمه تکمیلی درمان و صدور گواهی مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 4 خدمت دیگر صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت

ارائه 4 خدمت دیگر صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت