مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:002021-08-01اجتماعي

مشارکت بنیاد برکت در ساخت مدارس موجب توسعه عدالت آموزشی است


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح 150 مدرسه برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح های محرومیت زدایی و مشارکت در مدرسه سازی توانسته است همراه با سازمان نوسازی مدارس کشور در توسعه عدالت آموزشی گام بردارد.

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح 150 مدرسه برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح های محرومیت زدایی و مشارکت در مدرسه سازی توانسته است همراه با سازمان نوسازی مدارس کشور در توسعه عدالت آموزشی گام بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر - معاون وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح 150 مدرسه برکت که با حضور محمد مخبردزفولی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در محل مدرسه شهید نصرت الله سیری پاکدشت برگزار شد؛ ضمن تبریک ایام و اعیاد فرخنده ماه ذی الحجه، گفت: مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مدرسه سازی نشانگر انتخاب هوشمندانه و دقیق مسئولین آن است که برگرفته از رویکرد و مطالبه مقام معظم رهبری به این موضوع است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اتخاذ شیوه مدیریتی جهادگرانه و هدفمند خود به دور از هرگونه حاشیه توانسته است در بزنگاه ها و موقعیت های حساس عملکرد درخشانی داشته باشد، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بنیاد برکت در ساخت مدارس موجب توسعه عدالت آموزشی است

مشارکت بنیاد برکت در ساخت مدارس موجب توسعه عدالت آموزشی است