مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-01ورزشي

نتایج ورزش ایران در روز نهم المپیک/ شکست کشتی و حذف والیبال!


ورزشکاران ایرانی در نهمین روز از بازی های المپیک توکیو در دو رشته رقابت کردند اما بازهم موفق به پیروزی و شانس کسب مدال نشدند.

- نتایج ورزش ایران در روز نهم المپیک/ شکست کشتی و حذف والیبال! ورزشکاران ایرانی در نهمین روز از بازی های المپیک توکیو در دو رشته رقابت کردند اما بازهم موفق به پیروزی و شانس کسب مدال نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نهمین روز از بازی های المپیک 2020 توکیو ورزشکاران ایران تنها در دو رشته کشتی و والیبال مسابقه دادند و در هر دو رشته ورزشکاران ایران ناکام بودند.

علیرضا نجاتی در 60 و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم، 2 نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها بودند که نجاتی با شکست 5 بر 5 مقابل حریف ارمنستانی در دور نخست، حذف شد و میرزازاده نیز پس از برتری مقابل حریف کره ای، برابر میخاین لوپز کشتی گیر 38 ساله کوبایی و دارنده 8 طلای جهان و المپیک با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد، اما با راهیابی لوپز به فینال، میرزازاده در گروه شانس مجدد برای مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

میرزازاده فردا صبح ساعت 6:30 به مصاف الکسوج از رومانی می رود و در صورت پیروزی، برای کسب مدال برنز با رضا کایالپ از ترکیه مسابقه خواهد داد.

تیم ملی والیبال نیز با سه شکست و دو پیروزی و قرارگیری در رده پنجم گروهش از رسیدن به دور بعدی مسابقات بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج ورزش ایران در روز نهم المپیک/ شکست کشتی و حذف والیبال!

نتایج ورزش ایران در روز نهم المپیک/ شکست کشتی و حذف والیبال!