مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-01سياسي

55 قرقبان از عرصه های طبیعی استان سمنان حفاظت می کنند


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه قرق بانان در نوک پیکان جلوگیری از قاچاق چوب قرار دارند، گفت: 55 قرقبان از عرصه های طبیعی استان حفاظت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی بعدازظهر یک شنبه در دیدار ویدئو کنفرانسی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با دو نفر از جنگلبانان استان به مناسبت نُهم مرداد، روز جنگلبان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری ضمن بیان اینکه 55 جنگلبان یا قُرُق بان مسئولیت خطیر حفاظت از عرصه های طبیعی استان را به صورت 24 ساعته بر عهده دارند.

وی ضمن بیان اینکه جنگلبانان و قُرُق بانان به نوعی در نوک پیکان حفاظت از منابع طبیعی، جنگل ها، مراتع و جلوگیری قاچاق چوب قرار دارند، افزود: همین موضوع نقش و اهمیت وجود جنگل بانان را نشان می دهد که در راستای همین وظیفه ذاتی تاکنون 21 جنگلبان در کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حفاظت از جنگل نیازمند آموزش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه کار قرقبانان علاوه بر اینکه یک وظیفه انسانی است، به نوعی یک عبادت نیز به شمار می رود، ابراز داشت: بر اساس حدیث ائمه معصومین، شکسته شدن شاخه درخت به مانند شکسته شدن بال فرشتگان است و اینکه قرقبانان به نوعی از فرشتگان این سرزمین حراست می کنند شایان تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 قرقبان از عرصه های طبیعی استان سمنان حفاظت می کنند

55 قرقبان از عرصه های طبیعی استان سمنان حفاظت می کنند