مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-01سياسي

کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نورانی و درخشان است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یک کارنامه بسیار نورانی و درخشان است و آثار و برکات آن کاملاً مشهود است.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با کارکنان و مسئولین شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت 12 مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با وجود آیت الله جنتی و جناب آقای لطفی و مسئولین استانی و به ویژه در استان بوشهر، نقش فوق العاده ای در تاریخ انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این شورا موجب شد آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی همیشه تجلی داشته باشد و در مقابل هجمه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان سد محکم انقلابی باشد و از طرف دیگر، پنجره ارائه آرمان ها و ارزش های انقلاب با ویژگی ولایتمداری به جامعه ملی و بین المللی باشد.

وی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نعمت الهی است که با وجود انقلاب اسلامی ایران متولد و رشد کرده و الحمدالله کانون حمایت و پاسداری انقلاب است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تاریخ ایران، حرکت ولایی، انقلابی و روشنگرانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نورانی و درخشان است

کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نورانی و درخشان است