مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-01سياسي

ارتباط مرکز و جنوب کشور با افتتاح آزادراه شهید حجازی تسهیل می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش آزاد راه در اتصال آسان استان اصفهان به استان فارس، افزود: در چند ماه آینده با افتتاح کامل این مسیر عملا ارتباط را با جنوب آسان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خیرالله خادمی عصر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از بخشی از آزادراه شهید سردار حجازی اصفهان، اظهار داشت: این آزادراه به عنوان حلقه ارتباط شمال به جنوب کشور جایگاه ویزه ای دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش آزاد راه در اتصال آسان استان اصفهان به استان فارس، افزود: در چند ماه آینده اصفهان و فارس با افتتاح کامل این مسیر عملا ارتباط را با جنوب آسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه کل مسیر این آزاد راه 93 کیلومتر است، تصریح کرد: هدف دست اندرکاران استفاده مرحله ای از آزادراه بود که در مرحله اول 55 کیلومتر آن آماده شد، در بخش دوم امروز به طول 8 کیلومتر تا نایین بهره برداری شد و بخش پایانی به طول 30 کیلومتر در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

خادمی گفت: 70درصد سرمایه گذاری توسط صندوق بازنشستگی کشوری تقبل شده است و این مساله منجر شده اتفاقات خوبی در بخش آزادراه ایجاد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال های اخیر 622 کیلومتر آزادراه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: سال گذشته  220 کیلومتر بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مرکز و جنوب کشور با افتتاح آزادراه شهید حجازی تسهیل می شود

ارتباط مرکز و جنوب کشور با افتتاح آزادراه شهید حجازی تسهیل می شود