مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-01سياسي

انتقاد امام جمعه لواسان از حریم کیفی 150 متری رودخانه جاجرود


امام جمعه لواسانات با انتقاد از مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای حفاظت از سد لتیان، تاکید کرد: حریم کیفی 150 متری برای رودخانه جاجرود مصوبه ای ناکارآمد و غیر منطقی ست که باید ملغی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در جمع منتخبان شوراهای روستایی بخش در روستای لواسان بزرگ اظهار داشت: شما نمایندگان مردم هستید تا خدمتگزارشان باشید، آن ها شما را انتخاب می کنند تا برای حل مشکلات و مسائل روستا گروهی کار کنید و روستا را آباد و احیا کنید.

وی افزود: اگر شما در کارتان موفق شوید با دست پر به محضر خداوند وارد می شوید و اگر کم کاری کنید، گرفتار خواهید شد و شما منتخبان مردم هستید تا بار مردم را به دوش بکشید و پس از چهار سال امانت داری، مسئولیت را به نفر بعدی تحویل دهید.

امام جمعه لواسان با اشاره به معیارهای مسئول شایسته در فرمایشات مقام عظمی ولایت، خاطرنشان کرد: ایمان و تدین، شاخص اول و زیربنایی است و اگر فردی که فاقد این معیار باشد در جمهوری اسلامی مسئول شود، غاصب است.

لواسانی بیان داشت: شاخص دیگر انقلابی بودن و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام است به طوری که قلبش برای ارزش های انقلاب بتپد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه لواسان از حریم کیفی 150 متری رودخانه جاجرود

انتقاد امام جمعه لواسان از حریم کیفی 150 متری رودخانه جاجرود