مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-01اقتصادي

مراکز آزمایشگاهی ایران خودرو ارزیابی شدند؛ داخلی سازی شش آزمون خودرویی


کارشناسان و متخصصان فنی سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت های ایران خودرو را در توسعه مرکز آزمایشگاه تجهیزات آزمون استاندارد خودرو تحسین کردند.

- اخبار شرکتها؛ ایکوپرس - در بازدید متخصصان فنی و کارشناسان پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران که با هدف ارزیابی و ممیزی بخشی از آزمون های استاندارد 85 گانه خودرویی به کار رفته در فرآیند ساخت محصولات ایران خودرو انجام شد، تمامی تجهیزات و ملزومات مرتبط با گواهی نامه 17025 ISO آزمایشگاه های اداره تست و اندازه گیری شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت.

ممیز فنی این سازمان، ضمن تقدیر از عملکرد ایران خودرو در همکاری با سازمان تایید صلاحیت استاندارد، توسعه و ارتقای تجهیزات این مرکز را نشان از عزم مدیران ارشد در ساخت محصولی منطبق با استانداردهای جهانی دانست و افزود: اقدامات این خودروساز در توسعه تجهیزات و ظرفیت های آزمایشگاهی آزمون های اجباری خودرو، در جهت ارتقا و افزایش ایمنی محصولات و رعایت حقوق مصرف کنندگان قابل تقدیر است.

مهدی نگهدار گفت: تا به حال امکان انجام بسیاری از آزمون ها در داخل کشور فراهم نبود و فرآیند ارزیابی به سختی و با صرف زمان زیاد انجام می گرفت، اما در حال حاضر با توجه به اقدامات چشم گیر ایران خودرو در این زمینه و توسعه و ساخت تجهیزات مرتبط با آزمون، می توان با سرعت و دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آزمایشگاهی ایران خودرو ارزیابی شدند؛ داخلی سازی شش آزمون خودرویی

مراکز آزمایشگاهی ایران خودرو ارزیابی شدند؛ داخلی سازی شش آزمون خودرویی