مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-01حوادث

کشف لوازم استخراج ارز دیجیتال قاچاق در فامنین


فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف دو دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- علی حسن حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با فعال سازی شبکه اطلاعاتی، متوجه شدند یکی از شهروندان اقدام به تهیه دستگاه های استخراج ارز دیجیتال و بهره برداری از آنها در منزل خود کرده است.

وی افزود: با هماهنگی قضایی در بازرسی از این محل، دو دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و یک دستگاه مودم را که در حال بهره برداری و استفاده بود کشف و دستگاه های مکشوفه جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در ادامه با اشاره به این که ارزش ریالی این دستگاه ها برابر نظر کارشناسان بیش از 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی پلیس در سطح شهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فامنین حیدری در ادامه از دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر و پنج معتاد طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم استخراج ارز دیجیتال قاچاق در فامنین

کشف لوازم استخراج ارز دیجیتال قاچاق در فامنین