مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-01اقتصادي

جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم برگزاری آموزش موتورسیکلت سواران توسط دهیاران با محوریت دفتر امور روستایی استانداری، فرمانداران و بخشداران گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه راهبری وضعیت تصادفات گیلان با اشاره به کاهش چهار و هشت دهم درصدی میزان تلفات جانی ناشی از تصادفات در محورهای درون و برون شهری سال 99 نسبت به سال 98 اظهار کرد: براساس آمار، تلفات درون شهری طی سال جاری نیز هفت و یک دهم درصد کاهش داشته است.

  وی گیلان را سومین استان پرتراکم جمعیتی کشور عنوان و با اشاره به تردد بیشتر در استان های شمالی به ویژه طی فصول بهار و تابستان گفت: تعداد مصدومین نیز در سال 99 نسبت به سال 98، 16 و هفت دهم درصد و تلفات جانی طی چهار ماه نخست امسال نیز سه و دو دهم درصد کاهش داشته است.

  نماینده عالی دولت در گیلان انجام اقدامات اصلاحی و حضور فعالانه پلیس راه به ویژه در محورهای حادثه خیز را اثرگذار و منجر به کاهش تلفات و تصادفات دانست و افزود: شهرستان رودبار با کاهش 52 درصدی تعداد تلفات جانی ناشی از تصادفات طی مدت چهار ماه نخست سال جاری بیشترین کاهش را بین شهرستان های استان داشته است.

  استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت برگزاری منظم جلسات شهرستانی به ریاست فرمانداران تصریح کرد: باتوجه به میزان تصادفات عابران پیاده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود

جاده های اصلی و حادثه خیز ایمن سازی شود