مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-01بين الملل

کمپین «نجات رهبران انقلاب 14 فوریه» بحرین آغاز می شود


نماینده جنبش معارض «حق» تأکید کرد که از شامگاه امروز کمپین «نجات رهبران انقلاب 14 فوریه» بحرین آغاز می شود و بر لزوم مشارکت حداکثری در آن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالغنی الخنجر نماینده جنبش معارض الحریات و الدیمقراطیه (حق)  گفت که جان عبدالجلیل السنکیس از معارضان برجسته رژیم آل خلیفه در خطر است.

الخنجر به شبکه خبری با کم کاری و کوتاهی در زمینه بهداشت و پزشکی، از طریق مرگ تدریجی، سیاست مقابله با ایستادگی رهبران انقلاب را در داخل زندانها در پیش گرفته است .

این معارض بحرین تأکید کرد که باید برای نجات رهبران انقلاب از چنگ رژیم آل خلیفه، دست به تحرکات توأم با فشار زد؛ چرا که سران و علمای زندانی، ایستادگی و پایمردی خود را ثابت کردند.

الخنجر ادامه داد، این افراد با وجود تمام درد و رنجی که در زندان متحمل می شوند، تسلیم نشده اند و نشان داده اند که در مسیر پیروزی، بر سر اصول خود ایستاده اند تا رؤیای ملت بحرین برای رسیدن به آزادی و کرامت برآورده شود.

وی خاطر نشان کرد، حسن مشیمع دبیر کل جنبش حق نیز با بیماری دست و پنجه نرم می کند؛ به نحوی که از زندان به بیمارستان منتقل شده، ولی درباره وضعیت جسمانی وی، هیچ اطلاعی در دست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین «نجات رهبران انقلاب 14 فوریه» بحرین آغاز می شود

کمپین «نجات رهبران انقلاب 14 فوریه» بحرین آغاز می شود