مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-01سياسي

صرفه و صلاح مردم در انجام طرح ها مدنظر باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مسئولان در اجرای امور، نماینده مردم هستند و در انجام طرح ها باید صرفه و صلاح مردم در نظر گرفته شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مسئولان در اجرای امور، نماینده مردم هستند و در انجام طرح ها باید صرفه و صلاح مردم در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز یکشنبه 10 مردادماه در دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در دوره پنجم و منتخبان دوره ششم این شورا ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت گفت: در آستانه تحویل و تحول های یک مساله اجتماعی در سراسر کشور هستیم و به آنها که زحمت کشیدند خداقوت گفته می شود و کسانی که اعلام آمادگی کردند برای مسئولیت های آینده موفق باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، وی افزود: شوراهای اسلامی در ایران با باقی شوراهایی که در سایر جوامع و کشورهای دنیا است یک فرق بنیانی دارد و اسلامی بودن آن است، آنچه که در دنیا برای تصمیم گیری رایج است تعداد و کمیت یک اصل است که ما هم ناگزیر از آن استفاده می کنیم اما وقتی اسلامی به آن اضافه می شود در ذات خودش این اقتضا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه و صلاح مردم در انجام طرح ها مدنظر باشد

صرفه و صلاح مردم در انجام طرح ها مدنظر باشد