مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-01بين الملل

روسیه: گفتگوی روسیه و آمریکا می تواند مانع نابودی ساختار جهانی کنترل تسلیحات شود


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای به مناسبت سی امین سالگرد انعقاد معاهده استارت یک گفت: ممکن است گفتگوی راهبردی جامع بین مسکو و واشنگتن ،که روسای جمهور روسیه و آمریکا در آخرین دیدارشان با آن موافقت کردند، - وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای به مناسبت سی امین سالگرد انعقاد معاهده استارت یک گفت: ممکن است گفتگوی راهبردی جامع بین مسکو و واشنگتن ،که روسای جمهور روسیه و آمریکا در آخرین دیدارشان با آن موافقت کردند، به غلبه بر فرسایش چارچوب کنترل جهانی تسلیحات کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تاس، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: فدراسیون روسیه به طور مداوم از افزایش ثبات استراتژیک و امنیت بین المللی با روش های سیاسی و دیپلماتیک ، از جمله امضای معاهده ها و توافقتنامه های مربوطه حمایت می کند.

این امر در شرایطی که تلاش می شود به طور عمدی چارچوب بین المللی کنترل تسلیحات دچار فرسایش و نابودی شود، اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که گفتگوی استراتژیک پیچیده ای که روسای جمهور روسیه و ایالات متحده در دیدارشان در 16 ژوئن توافق کردند ، ممکن است به غلبه بر این روند بسیار خطرناک کمک کند.

به گفته وزارت خارجه روسیه، این معاهده که در 31 ژوییه 1991 امضا شد ، اولین توافق بین المللی بود که شامل زرادخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: گفتگوی روسیه و آمریکا می تواند مانع نابودی ساختار جهانی کنترل تسلیحات شود

روسیه: گفتگوی روسیه و آمریکا می تواند مانع نابودی ساختار جهانی کنترل تسلیحات شود