مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-01سياسي

فعالیت در حوزه حجاب باید اقناعی باشد/ لزوم تولید البسه اسلامی


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه فعالیت در حوزه حجاب باید اقناعی باشد، گفت: زمانی که بازار مملو از لباس های نامتعارف است، - ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر یک شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، بر اهتمام ویژه نسبت به این موضوع تأکید کرد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کم توجهی به این مهم آسیب ها و پیامدهای منفی متعددی دارد، گفت: وضعیت حجاب و عفاف در کشور، مناسب نظام و جامعه اسلامی نیست و انتظار می رود نهادهای متولی و دغدغه مندان نسبت به دین در این زمینه فعالیت های بیشتری داشته باشند.

رییس ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اولویت فعالیت های مرتبط با مقوله حجاب و عفاف باید ایجابی و اقناعی باشد، تصریح کرد: در این راستا باید به صورت ویژه در دانشگاه ها و آموزش وپرورش کار و فعالیت کرده و مباحث اقناعی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه نقش اصناف و بازار و فرآیند تولید و عرضه پوشاک در این زمینه بسیار تأثیرگذار است، باید با فعالیت بیشتر سازمان صنعت، معدن و تجارت، روند عرضه پوشاک منطبق با حجاب و عفاف اسلامی بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در حوزه حجاب باید اقناعی باشد/ لزوم تولید البسه اسلامی

فعالیت در حوزه حجاب باید اقناعی باشد/ لزوم تولید البسه اسلامی