مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-01اقتصادي

3 طرح گازرسانی در سمنان افتتاح شد


استاندار سمنان با بیان اینکه سه طرح گازرسانی در سطح استان مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: برای این طرح ها 11 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

- ، علیرضا آشناگر ظهر یکشنبه در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه های شرکت گاز استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه سه طرح گازرسانی شامل گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان با بهره مندی پنج هزار نفر و اعتبار 10 میلیارد تومان، مرکز آموزش تخصصی بخش گاز مرکز آموزش فنی و حرفه ای و طرح احداث نیروگاه خورشیدی گاز استان سمنان با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان افتتاح شد، بیان کرد: هر سه طرح در شهرستان سمنان و با هدف ارتقای گازرسانی و خدمت رسانی افتتاح شده است.

وی درباره دیگر طرح های گازرسانی استان نیز توضیح داد: طرح تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، اقدامی مشترک بین شرکت گاز استان، وزارت صمت و منطقه ویژه اقتصادی از دیگر پروژه های سطح استان است که طی روزهای آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد و با انجام این مهم فرصت های سرمایه گذاری بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد.

بیمارستان مهدی شهر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد استاندار سمنان با بیان اینکه سیلوی بزرگ گرمسار نیز آماده افتتاح و بهره برداری است، گفت: بیمارستان مهدی شهر از مطالبات جدی مردم شهرستان دیگر طرحی است که در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح گازرسانی در سمنان افتتاح شد

3 طرح گازرسانی در سمنان افتتاح شد