مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-01سياسي

بسیج سازندگی امیدآفرین است


فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اقدامات شاخص و تاثیرگذار بسیج سازندگی در این استان، حضور این نهاد در عرصه محرومیت زدایی را امید و نشاط آفرین توصیف کرد.

- سردار یدالله بوعلی یکشنبه 10 مرداد و در حاشیه بازدید از پروژه های محرومیت زدایی سپاه فجر در منطقه گردخون شیراز با بیان اینکه حضور بسیج سازندگی در محلات و مناطق محروم مایه امید و نشاط اهالی این مناطق است، گفت: پروژه هایی که بسیج سازندگی در این محلات در دست اجرا دارد با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند و نسبت به بازدیدی که چند ماه قبل از این مناطق داشتیم شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی از محلات و مناطق حاشیه کلانشهر شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر در سال جاری است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر با همکاری سایر نهادهای اجرایی در محله گردخون عملیات بهسازی و تسطیح معابر خودرویی و پیاده روها و همچنین اجرای پروژه سیستم دفع آب های سطحی را دنبال می کند.

فرمانده سپاه فجر افزود: این پروژه ها یکی از مطالبات اصلی ساکنان این محله بوده که علاوه بر زیباسازی سیمای ظاهری معابر، اثر مستقیم بر کیفیت زندگی و سهولت دسترسی در این منطقه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت توجه هر چه بیشتر مسئولان استان فارس به محلات حاشیه کلانشهر شیراز، گفت: با رسیدگی به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی امیدآفرین است

بسیج سازندگی امیدآفرین است