مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-01اقتصادي

زیان هزار میلیاردی صنعت فولاد با تصمیمات یک شبه وزارت صنعت


عضو انجمن فولاد با بیان اینکه تصمیمات خلق الساعه وزارت صمت به صنعت فولاد خسارت وارد کرده است، گفت: بخشنامه وزارت صمت در سال گذشته هزار میلیارد تومان به صنعت فولاد خسارت زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صنعت کشور این روزها در کنار محدودیت های ناشی از اعمال تحریم ها و همچنین شرایط کرونا با برخی معضلات داخلی نیز روبرو است که در این مورد می توان به اعمال برخی تصمیمات یک شبه از سوی دستگاه های مرتبط اشاره کرد.

این تصمیمات زیان هایی را برای تولیدکنندگان به همراه دارد و در عین حال باعث بروز مشکلاتی در فروش داخلی و خارجی شرکت ها نیز می شود.

بهادر احرامیان، عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد در این مورد اظهار داشت: بزرگترین ضرر حاصل از تصمیمات خلق الساعه وزارت صمت، گره زدن تنظیم بازار داخل به صادرات است که شرکت ها را ملزم به رعایت برخی موارد داخلی در برابر صدور مجوز برای صادرات می کند.

وی افزود: این بزرگترین سیاست گذاری اشتباه دست اندرکاران بود که رقم خورد و در مقابل، نه تنها قیمت ها کنترل نشد، بلکه موجب صدمه به صادرات بخش فولاد کشور شد و اعتبار شرکت های ایرانی در عرصه بین المللی کاهش یافت.

وی با اشاره به بخشنامه سال گذشته درباره صادرات فولاد توسط وزارت صمت، گفت: این بخشنامه خسارت زیادی به شرکت های فولادی وارد کرد و برآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان هزار میلیاردی صنعت فولاد با تصمیمات یک شبه وزارت صنعت

زیان هزار میلیاردی صنعت فولاد با تصمیمات یک شبه وزارت صنعت