مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-01بين الملل

هیل: هرگونه فشار بر ایران تنش ها پیرامون برجام را افزایش خواهد داد


پایگاه خبری وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی تصریح کرد، رییس جمهور بایدن به دنبال افزایش فشار بر ایران برای بازگرداندن این کشور به تعهدات برجامی است اما اذعان کرد، - پایگاه خبری وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی تصریح کرد، رییس جمهور بایدن به دنبال افزایش فشار بر ایران برای بازگرداندن این کشور به تعهدات برجامی است اما اذعان کرد، هر اقدامی در این راستا می تواند تنش ها میان دو تهران و واشنگتن را تشدید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد در اثنای وقفه ایجاد شده در مذاکرات هسته ای در وین فشارها بر ایران را افزایش دهد اما محاسبات داخلی در تهران، ارزیابی در این زمینه را دشوار کرده است.

هیل در ادامه گزارش داد: ظاهرا گزینه هایی که روی میز آمریکا قرار دارد شامل تشدید محدودیت های صادرات نفت ایران و وضع تحریم های جدید بر برنامه های موشکی و پهپادی این کشور می شود اما این اقدامات احتمالاً تنش ها را در بحبوحه تلاش های چندین ماهه برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تشدید خواهد کرد.

این پایگاه خبری همچنین به نقل از یک کارشناس مسائل ایران در گروه بین الملل بحران افزود: به نظر می رسد که سران ایران در حال بررسی این مهم هستند که یا در ازای رفع سریع تحریم ها به برجام بازگردند یا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیل: هرگونه فشار بر ایران تنش ها پیرامون برجام را افزایش خواهد داد

هیل: هرگونه فشار بر ایران تنش ها پیرامون برجام را افزایش خواهد داد