مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-01اقتصادي

99 درصد از اعتبارات اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد جذب شده است


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 99 درصد از اعتبارات اسناد خزانه جذب شده و این استان جزو استان های برتر کشور در جذب اسناد خزانه محسوب می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 99 درصد از اعتبارات اسناد خزانه جذب شده و این استان جزو استان های برتر کشور در جذب اسناد خزانه محسوب می شود.

غضنفر آرام روز یکشنبه دهم مرداد ماه 1400 در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: سال گذشته 280 میلیارد تومان اسناد خزانه به استان اختصاص یافت که با جذب آن استان رتبه ششم کشور را کسب کرده است.

وی اظهارکرد: هم اینک در زمینه تهاتر اسناد خزانه نوع اول آن آغاز شده و نوع دوم آن از شهریور ماه شروع می شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال جاری تاکنون 160 میلیارد تومان در بحث اسناد خزانه به استان این اختصاص یافته است که باید بین دستگاه های استان توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرام بیان کرد: امسال 90 میلیارد تومان نقدینگی بوده که تاکنون هنوز به استان ها تعلق نگرفته است.

وی بیان کرد: طی امسال 220 میلیارد تومان به درآمد استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده که نیاز است با رایزنی و پیگیری های نمایندگان استان با توجه به وضعیت استان در این زمینه بازنگری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد از اعتبارات اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد جذب شده است

99 درصد از اعتبارات اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد جذب شده است