مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-01پزشكي

طغیان کرونای عصیان گر در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ویروس کرونا در همه نقاط استان جولان می دهد و حالت طغیانی خود را با بستری شدن 81 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های زنجان آغاز کرده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ویروس کرونا در همه نقاط استان جولان می دهد و حالت طغیانی خود را با بستری شدن 81 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های زنجان آغاز کرده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (10 مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با روند بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: روند سرپایی و بستری بیماران مبتلا به کرونا صعودی بوده و در روزهای آتی شاهد تندتر شدن شیب صعودی بستری ها در استان خواهیم بود.

وی از بستری شدن 81 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان زنجان خبر داد و افزود: روز گذشته شاهد افزایش بیماران بستری کرونا در بیمارستان ها بودیم؛ در حالی که در روزهای گذشته روزانه 51 بیمار بستری می شدند که این افزایش نشان دهنده آغاز پیک پنجم کرونا در استان است.

این مسئول با بیان اینکه در پیک پنجم بیماری کرونا نگران رسوب بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان هستیم، تصریح کرد: اصلی ترین نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونای عصیان گر در زنجان

طغیان کرونای عصیان گر در زنجان