مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-01فرهنگي

ارسال 2 پیام تسلیت برای درگذشت جلال ستاری


مدیرکل هنرهای نمایشی و انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر در پیام هایی جداگانه درگذشت جلال ستاری را تسلیت گفتند.

- ، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پی درگذشت جلال ستاری پژوهشگر، مترجم و اسطوره شناس پیام تسلیتی را منتشر کرد متن پیام بدین شرح است: راوی رموز جاودانگی، به جهان جاودانه ها پیوست .

خبر، هنوز هم در هاله ای از تاسف و پرسش و تردید، پیچیده است؛ همچون گستره رازآلود خودِ اسطوره و خودِ وجودی جلال ستّاری ؛ که اینک دنیایی از دانش و فرهیختگیِ در بستر ادبیات نمایشی، اساطیر و نقد فرهنگی را همراه خویش برده است.

استاد فرزانه ای که در بیش از شصت سال حیات موثر و پربار علمی و پژوهشی، پنجره های بلندی را به مدد روح ژرف نگر و پشتوانه ی مطالعاتی به تماشای شایسته تر ایران دیرپا و هماره پویا و روشنایی های رسیده تا کرانه های عالم انسان ها و ساحت بوده ها گشوده است.

هرچند او تا همیشه ایّام ایرانِ مانا، در زوایای روشن و شریف صحنه و سطر به سطر نشسته در متون فرهنگ ایرانی، حضوری تاثیرگذار و زنده دارد امّا محرومیّت مان از دیدارش را، صمیمانه به اهالی هنرهای نمایشی کشور و همراهان بینش و منش فرزانه او، به ویژه پژوهنده ارجمند و همسر گرامی ایشان، سرکار خانم لاله تقیان، تسلیت گفته؛ آرامش و آمرزش آن وجود وزین و نازنین را از درگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 2 پیام تسلیت برای درگذشت جلال ستاری

ارسال 2 پیام تسلیت برای درگذشت جلال ستاری