مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-01سياسي

فرونشست زمین از هر فاجعه ای بزرگ تر و مخرب تر است


نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس با اشاره به فرونشست زمین در دشت اصفهان و برخوار، گفت: فرونشست زمین فاجعه ای بزرگ تر و مخرب تر از سیل و زلزله و هر حادثه دیگری است که تصور می شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس با اشاره به فرونشست زمین در دشت اصفهان و برخوار، گفت: فرونشست زمین فاجعه ای بزرگ تر و مخرب تر از سیل و زلزله و هر حادثه دیگری است که تصور می شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در حاشیه هفدهمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که امروز (یکشنبه_10 مردادماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس تلاش می کنند با هم افزایی مسئولان اجرایی و از جمله مسئولان قضایی در استان بتوان حقوق مردم استان اصفهان را دنبال کرد.

وی چالش اصلی استان اصفهان را بحران آب برشمرد و افزود: متاسفانه وزارت نیرو به جای اینکه براساس مبانی قانونی و علمی و نگاه عدالت محور مسائل را دنبال کند، معمولا با بی اعتنایی خود، مسائل و مشکلات را بین مردم استان ها رها می کند و با این کار باعث آسیب های جدی به استان ها و از جمله استان اصفهان شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید تلاش کنیم در دولت جدید وزیر نیرویی انتخاب شود که براساس قوانین نقش فعالی در مدیریت آب و مسائل استان ها داشته باشد، گفت: نمایندگان استان نیز مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست زمین از هر فاجعه ای بزرگ تر و مخرب تر است

فرونشست زمین از هر فاجعه ای بزرگ تر و مخرب تر است