مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-01اجتماعي

مطالبه تعیین تکلیف 15 هزار مترمربع زمین اردوگاه دانش آموزی در سوادکوه


مطالبه تعیین تکلیف زمین 15 هزار متر مربعی اردوگاه دانش آموزی در سوادکوه توسط هبه کنندگان و مانع بودجه ای برای طرح تفصیلی اردوگاه دانش آموزی توسط آموزش و پرورش مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مشارکت مردمی از راهکارهای مهم و اساسی در دست یابی به اهداف سازمانی است.

اهدای زمین 15 هزار متری در روستای سی پی شهرستان سوادکوه در 30 سال پیش و عدم اجرای انتظارات، هبه کنندگان خواستار تعیین تکلیف آن شدند.

*تهیه طرح تفضیلی اردوگاه دانش آموزی موسی لیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه 15 هزار مترمربع زمین در روستای سی پی برای ساخت اردوگاه در نظر گرفته شده بود، گفت: برای تکمیل اردوگاه دانش آموزی روستای سی پی، 4 مرتبه به وزارت خانه رفتم و 2 مرتبه نشست با وزیر و نیز یک مرتبه نشست با معاون وزیر و یک نشست مسؤول برنامه و بودجه وزارت خانه انجام شد و چند بازدید در سطوح مختلف انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه، افزود: طرح تفصیلی پیشنهادی تهیه و به اداره کل آموزش و پرورش و به صورت نوبتی و با اهداف تفریحی، سیاحتی و علمی به اردوگاه دانش آموزی سی پی از شهرستان و سایر شهرستان ها اعزام می شدند، خاطرنشان کرد: برای حفظ و حراست اردوگاه دانش آموزی از فرد بومی برای نگهبانی آن و نه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه تعیین تکلیف 15 هزار مترمربع زمین اردوگاه دانش آموزی در سوادکوه

مطالبه تعیین تکلیف 15 هزار مترمربع زمین اردوگاه دانش آموزی در سوادکوه