مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-01پزشكي

همراهی خوب جامعه مذهبی در اجرای پروتکل های بهداشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: جامعه مذهبی در استان قزوین نشان داده که در رعایت پروتکل های بهداشتی مقید هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه صبح یکشنبه در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر بتوانیم بر سلامت روان و افکار مردم کار کنیم در کاهش بار بیماری مؤثر ترخواهیم بود.

وی با بیان اینکه جامعه مذهبی در اجرای پروتکل های بهداشتی همراهی خوبی داشته است، افزود: جامعه مذهبی در استان قزوین نشان داده که در رعایت پروتکل های بهداشتی مقید هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: بنا به همین تقید و همراهی خوب توانستیم حتی در زمانی که در وضعیت قرمز بودیم فراتر از پروتکل های کشوری مراسم های خود را برگزار کردیم.

وی بیان کرد: مراسم عزاداری امام حسین (ع) یکی از مراسمات جهان شمول است و از مراسماتی است که به دلیل مشارکت همه مردم جمعیت زیادی در آن حضور دارند.

نامدار با بیان اینکه دانشگاه در کنار هییت های عزاداری است تا شاهد محرمی خوب و بدون خطر باشیم، عنوان کرد: بدون شک رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند زمینه عزاداری با شکوه مردم را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین از استان های استقبال کننده از واکسن است، گفت: بیش از 85 درصد جمعیت هدف در استان قزوین واکسینه شده اند و تلاش می کنیم این واکسیناسیون سریع تر و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی خوب جامعه مذهبی در اجرای پروتکل های بهداشتی

همراهی خوب جامعه مذهبی در اجرای پروتکل های بهداشتی