مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-01پزشكي

کرونا در اسدآباد شعله ور شده است


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:در شهرستان به نسبت هفته قبل بیماری کرونا شعله ور تر شده و در این امر تجمعات تأثیر بسزایی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج صالحی یکشنبه 10مرداد در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان با اشاره به خطر ویروس دلتا اظهار کرد: متأسفانه در شهرستان اسدآباد نیز مواردی از ویروس دلتا داشته ایم که در این موارد برخی از افراد اقدام به زدن واکسن کرونا کرده اند اما با وجود واکسن مبتلا به ویروس دلتا شده اند که این امر موجب نگرانی و احساس خطر شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مهار بیماری کارساز خواهد بود، تصریح کرد: متأسفانه در پیک پنجم کرونا مردم با عادی انگاری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت شده اند و رعایت نمی کنند.

صالحی افزود:سراسر کشور و به تبع آن شهرستان اسدآباد وارد پیک پنجم کرونا شده اند و در همین رابطه سه هفته سخت خواهیم داشت که هفته اول آن آغاز شده و برای کنترل پیک دوهفته باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در سطح کشور با کمتر از 35 درصد دارای پایین ترین رتبه در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی است بیان کرد:افزایش تخت در بخش های کرونایی چاره کار نبوده و با توجه به افزایش تخت بیماران کرونایی باید تعداد کادر درمان نیز به ازاء هر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در اسدآباد شعله ور شده است

کرونا در اسدآباد شعله ور شده است