مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-01سياسي

تمجید معاون سیاسی استاندار سمنان از جنگل بان مجروح کالپوشی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به مناسبت روز جنگلبانی با جنگلبان مجروح کالپوشی دیدار و از وی تقدیر کرد.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به مناسبت روز جنگلبانی با جنگلبان مجروح کالپوشی دیدار و از وی تقدیر کرد.

حبیب الله خجسته پور 10 مرداد 1400 در دیدار ویدئو کنفرانسی با دوتن از جنگلبانان استان به مناسبت نُهم مرداد، روز ملی جنگلبان اظهار کرد: حراست از جنگلها، مراتع، عرصه های طبیعی و همچنین جلوگیری از قاچاق چوب، علاوه بر اینکه یک وظیفه انسانی تعریف شده برای جنگلبانان است، به نوعی عبادت نیز محسوب می شود.

وی، ضمن تبریک نُهم مرداد ماه، روز ملی جنگلبان به تمامی دست اندرکاران حفاظت از منابع طبیعی، گفت:کار شما علاوه بر اینکه یک وظیفه انسانی است، به نوعی یک عبادت به شمار می رود.

وی افزود: بر اساس حدیث ائمه معصومین، شکسته شدن شاخه درختان به مانند شکسته شدن بال فرشتگان است و شما به نوعی از فرشتگان این سرزمین حراست می کنید که جای تقدیر و تشکر دارد.

خجسته پور با تاکید بر اینکه امیدواریم فرهنگ سازی در جامعه به گونه ای صورت گیرد که هر فردی در جامعه خود را حافظ منابع طبیعی و یک جنگلبان بداند، تصریح کرد:بعضا اقداماتی که عمدی نیست و به صورت سهوی در جنگلها و مراتع صورت می گیرد، باعث آتش افتادن به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید معاون سیاسی استاندار سمنان از جنگل بان مجروح کالپوشی

تمجید معاون سیاسی استاندار سمنان از جنگل بان مجروح کالپوشی