مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-01سياسي

نشست تخصصی نماز جمعه؛ گام دوم انقلاب و نسل جوان در ارومیه برگزار شد


به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ نشست تخصصی نماز جمعه؛ گام دوم انقلاب و نسل جوان در ارومیه برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ نشست تخصصی نماز جمعه؛ گام دوم انقلاب و نسل جوان در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبدل رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این نشست که بصورت وبیناری برگزار شد با اشاره به جایگاه و اهمیت نماز جمعه در وقایع مهم سیاسی و فرهنگی و سایر مناسبتها اظهار کرد: نماز جمعه یکی از مهم ترین آیین های عبادی و سیاسی جهان اسلام است که پیامبر اسلام(ع) در اولین جمعه هجرت به مدینه اقدام به اقامه نماز جمعه می کنند و حضرت علی(ع) همیشه در نماز جمعه خلفا شرکت می کردند چون نماز جمعه خلفا نماز جمعه اسلام محسوب میشد و نباید در آن اختلاف ایجاد شود.

وی اظهار کرد:جایگاه نماز جمعه در تاریخ اسلام به قدری بود که در طول تاریخ هرکسی می خواست کاری در اسلام انجام دهد از طریق نماز جمعه آن را انجام می داد.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ جنگ نرم دشمنان علیه نماز جمعه بوده است همان طور که در دهه اول انقلاب با وجود توطئه گروهک های مختلف در برخی استان ها و ترور، همگی با نماز جمعه ختم به خیر می شد و در دهه دوم، سوم و چهارم انقلاب تمام توطئه ها و حوادث مختلف نیز با روشنگریهای مقام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی نماز جمعه؛ گام دوم انقلاب و نسل جوان در ارومیه برگزار شد

نشست تخصصی نماز جمعه؛ گام دوم انقلاب و نسل جوان در ارومیه برگزار شد